Packningen

Nu är alla kläder som ska med till London framme, tror jag..  Har försökt att inte ta med så mycket då jag hoppas på endel shopping. Framför allt någon jacka eller liknande. Men Newlook och Topshop brukar ha ett riktigt bra utbud + Primark som är en skitbillig affär. Dom säljer inte kläder med världens bästa kvalité men man kan få hur mycket som helst för 1000 svenska.
För några år sedan kom jag hem med 10 par skor därifrån - allt för under 700 kr!  I likie





Så det här är det som får följa med mig till London :

- 2 par jeans
- jeanskjol
- leggings
- 4 linnen
- 2 tjocktröjor
- 1 munktröja
-  mjukiskläder
- träningsskor
- två par platta skor
- massa sjalar + en mössa

Kommentarer
Postat av: Jenny

åh vad kul att åka till London:) Idag fyller jag 16 år! :D

2008-08-18 @ 13:15:53
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: tess

sorry gumman..skriver dem när jag får lite kraft...



hoppas du får en underbar tid i london

kram

2008-08-18 @ 18:30:06
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Nathalia

Gumman!

Jag hoppas du får en jättetrevlig resa. Ha så underbart med din sötta systerdotter & syster.

Trevlig resa & ha det så bra nu

Kram/N

Postat av: Lasse o pia

Raring, hur många nya handväskor tänker du bära hem.....??? de börjar väl bli gamla o slitna de du har...

Om vi inte hörs. Ha bra resa, hälsa syster yster

Kramisar från oss

2008-08-18 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0