Nere

Känner mig lite nere och deppig..  Hatar att behöva vänta på svaret från röntgen. Vet väl att allt med all sannolikhet är borta, men man kan inte slappna av helt och hållet innan man har fått det bekräftat. Den här väntan är olidlig..

Annars då, joo det blev lite lite småtjafs på middagen hos familjen igår. En viss någon blev förbannad för att vi kallade denna någon för besservisser. Nu har personen ifråga inte svarat på mobilen på hela dagen. Ja säger då det. Alla får vi våra ryck. Men men, jag blev ledsen och upprörd för att denna någon lade på när jag ringde. Men som sagt, alla kan ha dåliga dagar, ingen är perfekt. Hoppas bara att det löser sig och att personen i fråga fortfarande inte är arg/sur/ledsen/upprörd/farbannad på mig..

Har precis lagat middag. Stekt ris med kyckling. Patric kommer inte hem förrens vid 21.00 så jag funderar på att äta nu. Mina mattider blir ju helt fucked up annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0