Morgondagen.

Imorgon händer det mycket. Ska in till "C a r l  M  L u n d h"  vid 10.00 och få min peruk uppklippt och så ska jag få besked av läkaren angående datortomografin som jag gjorde för en vecka sen. Då så hoppas jag att han säger att allt är borta och att jag är "frisk". Friskförklarad blir jag först om 5 år, dvs om man inte upptäcker fler tumörer under den perioden.

Måste även fråga honom om det här med att bli gravid. Dom kanske inte rekommenderar att man skaffar barn under dom 5 åren det tar för mig att bli friskförklarad? Ska även ta upp det här med min sjukskrivning. Känner mig inte tillräckligt ok i kroppen för att börja arbeta så snart, så jag hoppas att han kan sjukskriva mig september ut iallafall. 

Som sagt, det ploppar upp endel frågor i skallen på en..

Ska nog klippa av lite på längden men mest klippa upp håret. Sen vill jag
nog ha en längre snelugg oxå.. Blir nog bra det där hoppas jag. Slippa
använda dom där jävla sjalarna!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tycker att du är jättefin i peruken! Du verkar vara en sådan stark, levnadsglad och positiv person som verkligen inspirerar!

Fortsätt så!

Många kramar från en läsare uppe i norr!

2008-08-31 @ 21:14:32
Postat av: Nathalia

Lycka till.

Kram..

Postat av: malin

du är fin:) bra inställning har du, hopas allting går bra!!

2008-09-16 @ 22:39:25
URL: http://malinsss.blogg.se/
Postat av: sandra

man ser ju inte ens att det är peruk! Jättesöt e du och fint hår. Konstigt när du har peruk ser du frisk ut. vad mycket håret gör. konstigt.

2008-09-20 @ 22:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0