Konstiga känslor!

Såg på Fear Factor lite tidigare ikväll. Dom skulle raka av sig håret för att vinna 25.000 dollar.  Förstår deras ångest! Kan ju säga att jag mådde riktigt illa när jag såg hur hårtussarna föll.. Ena tjejen sa att det kommer att ta 8 månader innan man kan göra något med håret. Vi kan ju hoppas att det går snabbare för mig :p.

Det är så mysko hur man kan känna. Som nu med håret till exempel. Eller att doften av pizza ger mig kvälningar, eller jag kan inte åka förbi skylten "Karolinska Universitetssjukhuset" utan att må illa. Haha, det är bara att hoppas att det går över! :)

Nu ska jag och min bejb gå och lägga oss, är skittrött!

Ps. Milo har inte kissat inne sen sist, så vi kan ju hoppas på att det var något tillfälligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0