I London

Landade pa Heatrow igar eftermiddag vid 17.00 tiden. Malins sambo Alberto kom och motte oss. Han blev sa glad over att fa se sin Isabelle! Han har ju inte sett henne pa en manad.

Vi har inte gjort sa mycket idag. Tog sovmorgon och sen gick vi ivag och vagde Isabelle och handlade mat. Nu har vi precis kakat lunch och kollat pa "Fucking Amal".

Jag saknar Patric som fan! Vi sags ju sist senast igar morse. Men jag saknar honom sa fruktanvart mycket.. Jag antar att du kommer att lasa det har eftersom att jag inte ar hemma - Jag alskar dig!




Kommentarer
Postat av: Patric

Vad gulligt att du saknar mig :)

2008-10-16 @ 23:18:11
URL: http://patricsomfan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0