HEMMA I SVEDALA!

Är hemma i kalla sverige nu.. Okej, det var kanske inte världens sommar värme i London, men varmare än här iallafall. Resan hem gick bra, förrutom att jag satt och grinade hela bussresan fram tills Heatrow. Malin följde med mig till bussen men där blev vårt avsked alldeles för kort, så tårarna kom i bussen. Då kom det fram en äldre herre och frågade hur det var fatt. Såå jäkla söt =)

Imorgon är det röntgen som gäller, och förhoppningsvis har jag även fått mina pengar från FK vilket betyder att det kanske blir en tur till IKEA oxå!

Nu är det sängen och mys med hund och pojkvän.. Har saknat dom som fan, helt galet..

Natti NAtti


Kommentarer
Postat av: Nathalia

Välkommen hem gumman!!

Kram/N


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0