Guten morgen!

Godmorgon alla! :)
Har sovit som en prinsessa inatt! Fram tills pappa ringde kl 08:45 för att berätta hur mycket kräftor han fiskat under gårdagen/natten. Jag älskar min pappa, men när han ringer och väcker mig så där, då står han inte högt upp min min lista. Framförallt inte då han vet att jag måste sova länge på morgonen för att orka med.. haha

Ja, så här het är jag på morgonen!


Tror förresten att mitt hår sakta med säkert börjar växa lite, det känns lite annorluna när man tar på det. Och det känns när man duschar.. *hoppas, hoppas*

Idag har vi inte sy mycket vi ska göra, måste åka in till sjukan och hälsa på Patrics morfar som åkte in med plingplongbilen igår.. Troligen nått fel med pumpen. Sen ska jag få min käre sambo att klippa sig. I shall succeed :)

Men nu ska jag göra frukost. Patric är ute med Milo, och snart börjar OS - herrarnas gymnastik. Patric tränade det förr, så han är bänkad framför tvn :)

Kommentarer
Postat av: Nathalia

Hoppas din dag har varit bra?

Min har varit jättejobbig. Kan läsa på min blogg.

Kram Kram..

Postat av: tess

vad söt du e ! måste bara fråga..hur länge ha du o din kille varit ihop? ni verkar så mysiga =)hoppas ni me har en trevlig helg!

2008-08-09 @ 18:36:51
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Fire

Jag har läst lite här och där i din blogg och jag önskar SÅ att jag hade hittat den tidigare. Härligt för dig att ha avslutat cellgifterna och som du säger - få återgå till svenssonlivet igen. All lycka till dig! kram Linda

2008-08-09 @ 19:21:42
URL: http://firekick.blogg.se/
Postat av: tess

ang håret....nog för att d e olika för alla..men brorsans hår växte ut på typ en vecka efter hans sista cellgiftsbeh....så d e nog på g för dig oxå... hihi vetdu..jag tycker det är så härligt att du vågar dela med dig så mkt av allt det här jobbiga...det ger verkligen mkt till oss andra medmänniskor som inte riktigt förstår hur det är.



2008-08-09 @ 20:14:22
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0