Fiskpinnar och blåmärken

Då gick Stina hem nyss..:( Tråkigt att hon gick men samtidigt så skönt. Missuppfatta mig rätt, det var super att ha henne här, men som sagt, det sociala tär på en.

Nu ska jag börja laga middag, Patric kommer snart hem från sitt jävla bajs jobb på Cykelringen. (Börja ALDRIG jobba där)
Som sagt så tror jag nog att det blir fiskpinnar, eller det är inte ffiskpinnar.., snarare panerad kolja typ? HAHA kanske fiskpinnar med ett finare ord...?

Ps. Tror ni att jag kommer att få ett MEGA blåmärke av det här eller? Uskan på provtagningscentralen kunde fan inte ta blodprov.. SMÄRTA!!!

Kommentarer
Postat av: tess

i know d e bara extra kämpigt vissa dagar idag är en sån...allt känns så hopplöst...men jag ska väl inte klaga.



Jag vet att jag måste ta hand om mig o tänka på mina kroppssignaler, men när tiden eller orken inte finns,....vad gör man då?

Vad jobbar killen med? säljer han cyklar? ursh fölr sådana sena arbetstider!

ta hand om dig! ska skicka lite extra kraft till dig imorron

2008-08-05 @ 22:04:21
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0