Blandade känslor

Nu har Patric precis tagit fram min första Neupogen spruta i min sista kur! Så den ska han få ge mig om ca en halvtimme. Har blandade känslor inför sista "sprut omgången". Det känns jätteskönt att ta första sprutan just för att då är det bara 4 kvar sen. Samtidigt så mår jag ju så bra nu, och vet att sprutorna kommer att ge mig så mycket smärta.. Bläää

Men nu är det bara fem sprutor kvar och sen startar återhämtningen.. Hoppas att jag får tillbaka känseln i mina fingrar fort, för jag känner att jag får svårare och svårare att göra saker. Bara en sådan sak att trycka ur p-piller ur kartan är typ omöjligt. Det typ strålar i hela nageln och gör skitont i nagelbädden. Det tråkiga är att läkaren sa att det kan ta månader innan den typen av domning försvinner.. Bläää igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0