Beroende

Jag har kommit fram till en sak. Jag har bara bloggat i en månad men I LOVE IT!
Tidigare har jag inte förstått dom som säger att dom blir beroende, men fan, nu är jag en av dom. Det är som en typ av terapi. Man kan ventilera sig och skriva precis det man känner för. Jag bara älskar det! :)



Ser ni mitt lilla fjun på huvudet? :)


Jag längtar som fan tills typ 2 månader! När man kan se lite skillnad på huvudet. När man ser att det sakta men säkert kommer nytt hår... :)

Men nu till en fråga..
Tycker ni att jag ska ha sjal på mig sen när jag börjar jobba, eller ska jag börja använda min peruk?

Kommentarer
Postat av: tess

vad jobbar du med gumman? du kanske får ta en dag med vardera o känna efter? sen tror jag d kommer gå fort för håret att komma tillbaka...jag tycker iaf att du e jättesöt! om klockan du gav till din kille- wow...en sån skulle jag helt klart kunna ha!



kramis

2008-08-05 @ 21:37:15
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Elin

DU ÄR SÅ VACKER HJÄRTAAT!!!

2008-09-24 @ 23:52:36
URL: http://prinsessansdaagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0