Att dammsuga, eller att icke dammsuga..

Okej, det ända som återstår på min lista nu är att DAMMSUGA!
Mycket möjligt att det blir morgondagens syssla. Då kan Patric hålla mig sällskap! =)

I väntan på bussen som ska ta mig till Heatrow. Lyckades hålla mig från att
gråta fram tills jag steg på bussen...Krokodiltårar.





Börjar nästan gråta nu. Saknar min syster så otroligt mycket! Hon har bott i London i typ 10 års tid. Hon har ju kommit hem till Sverige och hälsat på, och vi har åkt till henne. Men den här sommaren har jag varit med min syster och systerdotter i hela fem veckor i streck. Det var riktigt jobbigt att åka ifrån dom. Saknar att prata "systersnack" och jag saknar Isabelles "morgonprat"..

Åhhh det är jobbigt...

Kommentarer
Postat av: Tess

hej raring! vad duktig du e!jag har oxå dammsugit idag..när jag kom hem fr jobbet...nu slappar jag med gopizza och lite vin =)Jo men d härmedatt lägga på en "MASK" Känner då iaf jag, är ju för att skydda mina anhöriga...plus mig själv.Mn fy så kasst d är....man mår ju bara sämre...

Tror mina ben skulle sejättekonstiga isådana ;P



ska lägga ut lite recept åt dig sen ikväll....gillar dina stövlar skarpt! jag tror inte jag skulle kunna ha sådana e ju bara "152 "





ha en bra kväll gumsan! du har en vän i mig oxå..





alltid!

2008-08-29 @ 18:27:21
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Saknar dig ocksa! Det ar sa tomt har utan dig....Isabelle har varit superkinkig sen du akte. Min teori ar att hon saknar sin favoritmoster sa mycket att det gor ont. Sa du kanske ska gotta dig i att du iallafall slipper lyssna pa hennes gnall, for det goa bebissnacket ar det brist pa for tillfallet;-(.



Alskar dig systeryster!!



Puss och kram

2008-08-29 @ 19:10:55
Postat av: Daniel

Vad söt!

(å du har rätt, varför dra upp gamla, smärtsamma minnen?)

2008-08-29 @ 19:32:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0