AAAJJJJJ!!

JAG HAR ONT I RYGGEN!!! AAAAAAAAAAJJJ...

Igår tog jag den tredje sprutan, eller Patric gav den till mig. Det har gått skitbra de senaste två gångerna när han gett mig dom, men igår haha. Visst, det gick bra, men han måste ha laddat som fan när han tryckte in sprutan! Ont som fan gjorde det.. Sen så spänner det ju om man sprutar in vätskan för fort, vilket man alltid gör i början.
Men hur som helst så när han sen skulle ta ut sprutan så började det blöda som fan. Annars brukar det bara bli en liten, liten blodfläck. Men inte nu inte. Plus att han måste ha hållt sprutan hårt mot låret för jag hade ett djupt märke där.. haha tusse!

Det gjorde ju inte ont eller så, men han blev jätteledsen när han såg att det blödde så mycket och bad om ursäkt flera gånger..

Så här lite brukar det blöda i vanliga fall.


Men men, två sprutor kvar sen NADA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0